bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

Vacker natur & trevligt sällskap

Publicerad 2018-01-07 14:14:00 i Allmänt,

 I dag var vi på en liten skoterutflykt. Det var välgörande och trevligt. Naturen är dessutom SÅ VACKER nu! Det var inte så kallt, heller, bara 5-6 minusgrader. Ändå behövdes värmen från elden.
Det var faktiskt härligt att åka skoter, trots att jag inte är så värst förtjust i skoterkörning/-åkning. 
 
 
 
 

Kokkaffe och varm choklad värmde.
 
Ja, det var verkligen härligt att vara ute idag!

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2018-01-09 17:38:18

Så mysigt☺ Det är typ 100 år sedan jag åkte skoter.

Svar: :)
Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela