bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

Renovering av femåringens rum

Publicerad 2017-10-30 08:45:33 i Allmänt,

God morgon! 
 
 
 
 
Denna vecka har boysen höstlov och jag har tagit ett par semesterdagar. Jag var ledig helgen som har varit och är nu ledig till och med fredag. Micke har hjälpt två personer att flytta helgen som varit, sådå var jag ensam med barnen. Även under dessa vardagar är jag ju ensam dagtid med dem (och de med mig... :)), men jag ska ändå försöka renovera i Max rum.
 
 
 
Väggarna ska bli gula, eftersom han gillar den färgen. Jag ska göra även fler förändringar där inne, men jag det får jag göra någon annan vecka. 
 
Före och efter-bilder kommer. ...Ja, detta var ju förebilder, fast efter att jag hade tömt rummet från de flesta möbler och väggdekorationer.
 
I dag ska jag även försöka gå ut med barnen ett tag. Det är ett härligt, soligt väder! :)
 
 
(Sned bild, men skit samma. :))
 
Ha en bra dag, hörrni! 
Kram från Mita!
 
 

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2017-10-30 11:54:44

Va mycke snö ni har ☺

Svar: Nja... lite grann bara, tycker jag, men det är väl ganska tidigt. :)
Marita Lundqvist

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela