bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

Prostituerad eller tant

Publicerad 2017-10-20 22:38:09 i Allmänt,

Ikväll har Micke, jag och två goda vänner; Linda och Ulf, sett på en show med bland andra Ola Salo, som sjöng Queen-låtar. Jag har ingen som helst känsla för deras låtar, men det var trevligt och bra ändå och jag diggade minst en låt.
 
 
Innan showen åt vi middag på restaurang. Jag försökte klä upp mig innan kvällen, men var på småtrött och på lite tjurigt humör. Jag provade lite olika utstyrslar,men tyckte inte att någon av dem blev riktigt bra. Antingen såg jag ut som en tant eller som en prostituerad. Jag valde till slut tant- looken, som jag jag tyckte blev hyfsad. Jag var verkligen inte på humör för att klä upp mig. Men det blev, som sagt, riktigt trevligt ändå. ...för inte spelar det egentligen någon roll hur man ser ut. (Ibland tycker jag att jag ser bra ut och ibland inte. Så är det kanske för oss alla.)
 
Nu blir det att sova och sedan jobba. 
 
Ha en trevlig helg! 
Kramar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela