bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

På bättringsvägen

Publicerad 2017-11-01 08:44:00 i Allmänt, Djur, Hälsa,

God morgon på Er!
 
 
Magproblemet har inte riktigt gått över än. Jag har lite ont, är lös i magen och lite matt. Nu sitter jag i min kära gungstol och äter en frukost, som jag gissar är välgörande. Det var gott (och godare än jag trodde). 
 
I dag är mina måsten att städa våra två badrum, handla mat och lämna tillbaka en bok på biblan. I övrigt ska jag naturligtvis vara med barnen. Med mera.
 
Det är vackert ute nu, med snö på träden. I förrgår var vi ute en stund i två omgångar. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karro

Publicerad 2017-11-07 12:56:30

Mysigt med snö. Jag och Linnea hoppas på mycket snö i år ☺

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela