bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

En skitdag!

Publicerad 2017-02-23 16:48:44 i Allmänt,

 
I dag har flera saker under dagen gått fel (även om allt har ordnat sig ändå). Jag har känt mig både lite dålig och ful. Jag sov dåligt natten mot idag. Kanske inverkade det.
 
Jag är sugen på att räkna upp allt det som gick fel idag, men nä...
 
Nu är jag i varje fall hemma, vilket känns skönt. Jag hoppas att ni andra har haft en mer lättsam dag eller vad jag ska kalla det! 
 
Jag lägger ut en - kanske lite talande - bild från gårdagens roliga vistelse på Leos lekland. :)
 
I morgon är en ny dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela