bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

Andning och det lymfatiska systemet

Publicerad 2017-08-22 06:00:00 i Hälsa,

Under tiden i skogen för någon dag sedan lyssnade jag på poddavsnitt om vikten av att andas på ett hälsofrämjande sätt. Att andning och stress påverkar det viktiga... Vad hette det ni igen?... lymfatiska systemet. Det var intressant, tyckte jag.
 
(Bilden har ju knappt något med detta att göra, men det blir liksom snyggare med en bild och det blev denna. :))
 
Anders Lönnedal heter han som jag lyssnade på. Att ta del av hans kunskap är ett hälsotips från mig. Du fick ju väldigt lite information om det av mig här, men jag ber dig; sök reda på en pod eller skriven information om det som han lär ut om just det lymfatiska systemet! Det kanske kan hjälpa just dig. Han har även en hemsida: www.coolmind.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela