bloggeribloggera.blogg.se

En blogg med hälsotips, pyssel/konst, tankar kring min tro och inblick i min vardag.

Så mycket nyttigt att plocka in!

Publicerad 2017-09-08 15:01:00 i Hälsa, Miljön, mat,

Äpplen
Rönnbär
Brännässlor
...och lingon med mera. Jag känner mig nästan stressad av detta, vilket väl INTE är särskilt nyttigt. :) Jag har inte ork och tid över att plocka in lika mycket som jag skulle vilja, men åtminstone en del av det kommer jag att ha skördat när vinterkylan är här. Det är bättre än inget. Tänk så mycket hälsosamma ämnen för kroppen som finns helt gratis och ekologiskt där ute! :) Och dessutom kan sådant vara fint att ha framme i glasburkar, som t ex torkade rönnbär och nässlor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela